CINE DE VERÁN

10-07-2017

O Concello de Fisterra organiza as seguintes sesións de cine que se proxectarán durante este verán:

• Domingo, 16 de xullo: Pixels. Praza da Constitución, ás 22:30h, para público familiar
  • Domingo, 30 de xullo: Atrapa la bandera. Praza da Constitución, ás 22:30h, para público familiar
  • Domingo, 20 de agosto: Del revés. Praza da Constitución, ás 22:15h, para público familiar.
  • Venres, 1 de setembro: O soño dunha noite de San Xoán. Na casa da cultura de Sardiñeiro, ás 21:00h, para público familiar.
  • Venres, 15 de setembro: Encallados. Salón de actos do Concello de Fisterra, ás 20:30h para público adulto.
  • Venres, 29 de setembro: A praia dos afogados. Salón de actos do Concello de Fisterra, ás 20:30h para público adulto.

Nota: En caso de mal tempo, as sesión de cine na praza da Constitución serán no salón de actos do Concello en horarios distintos (consultar cartaz)