XORNADA TÉCNICA: SEGURIDADE LABORAL EN OBRAS DE CONSTRUCIÓN MENORES

09-12-2019

A Fundación Laboral da Construcción organiza en Fisterra unha Xornada Técnica de Prevención sobre a Seguridade Laboral en Obras de Construción Menores nas que non é necesario proxecto como son obras de emerxencia, reformas, reparacións, etc….

Destinada a: Administradores de fincas, xestorías, empresas de reformas, instaladores, técnicos de prevención, comunidades de veciños, técnicos de empresas, arquitectos, aparelladores, interioristas, etc…

Lugar: Salón de actos do Concello de Fisterra

Data: Xoves, 12 de decembro de 2019

Hora: 18:15h

Inscrición: A asistencia é aberta previa inscrición. Para realizar a inscrición e ver o detalle do programa, pode acceder a seguninte ligazón:

As xornadas son totalmente gratuitas