VERÁN CULTURAL

29-07-2016

O Concello de Fisterra organiza un verán cultural repleto de actividades.

AGOSTO:

-Domingo, 7 de agosto: Concerto de "De Vacas". Ás 22:00h no paseo da Ribeira durante a festa do longueirón. Público familiar

-Xoves, 11 de agosto: Xogos Paporrubio. Ás 20:00h na praza da Constitución. Público familiar

-Martes, 16 de agosto: Noites de cine: "Maléfica". Ás 22:00h na praza da Constitución de Fisterra. Público familiar

-Sábado, 20 de agosto: Concerto radio Cos, entre outros na festa folk na Fin do Camiño. A partir das 22:00h en Escaselas. Público familiar.

-Luns, 22 de agosto: Noites de cine: "La abeja Maya". Ás 22:00h no campo de deportes de Sardiñeiro. Público familiar

-Luns, 29 de agosto: Noites de cine: "Kika". Ás 22:00h na praza da Constitución de Fisterra. Público familiar.

SETEMBRO:

-Domingo, 4 de setembro: Noites de cine: "Peter Pan". Ás 22:00h na praza da Constitución de Fisterra. Público familiar.

-Mércores, 7 de setembro: Noites de cine: "Muppets". Ás 22:00h no campo de deportes de Sardiñeiro. Público familiar.

-Venres, 9 de setembro: II Torneo de futbolín Alexandre de Fisterra. Pola tarde na praza da Constitución de Fisterra.

-Sábado, 17 de setembro: Noites de cine: "O ratón Pérez". Ás 22:00h na praza da Constitución de Fisterra. Público familiar.

-Domingo, 18 de setembro: "Canta o Cuco". Magín e Uxía cantan a Manuel María. Ás 20:00h no porto de Fisterra. Público familiar.